Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για «ευθεία πρόκληση για τη δημοκρατία».Δείτε την ανάρτηση:

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για «ευθεία πρόκληση για τη δημοκρατία».Δείτε την ανάρτηση:
88
Δηλαδή τι θέλει να μας πει η κυρία Βουλευτής; 
Ότι όποιος μιλάει για κάτι που θυμίζει Ελλάδα και Ορθοδοξία είναι Φασίστας και εχθρός της Δημοκρατίας...

Δηλαδή εγώ που είμαι Έλληνας και Χριστιανός ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ για τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είμαι Φασίστας και πρέπει να τιμωρηθώ, να απολυθώ από την εργασία μου; 
Αυτή είναι η Δημοκρατία σας κύριοι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ; 

ΟΥΣΤ Ανθελληνικά κοπρόσκυλα!!! 

Αλέξη έχεις ηλίθιους δίπλα σου δυστυχώς... Εσύ τρέχεις να διαπραγματευθείς κι αυτοί μαλακίζονται... 

Ανακατεμένη με τις ΜΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ GAY η κυρά του ΣΥΡΙΖΑ που επιθυμεί την τιμωρία των τιμημένων ΟΥΚ επειδή φώναζαν συνθήματα για την Πόλη. Άντε κυρά μου να πλύνεις κανένα πιάτο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου