Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Γιατί;


Στο όνειρό μου παιδιά τραγουδούν
ένα τραγούδι αγάπης για κάθε αγόρι και κορίτσι.
Ο ουρανός είναι μπλε και οι κοιλάδες είναι πράσινες
και το γέλιο είναι η γλώσσα του κόσμου.
Μετά όμως ξυπνάω και όλα αυτά που βλέπω
είναι ένας κόσμος γεμάτος από ανθρώπους σε ανάγκη.
Πες μου γιατί πρέπει να είναι έτσι;
Πες μου γιατί;
Υπάρχει κάτι που δεν μου έχουν πει;
Πες μου γιατί;
Διότι δεν καταλαβαίνω,
Όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται κάποιον,
εμείς δεν δίνουμε ένα χέρι βοηθείας;
Πες μου γιατί;

Κάθε μέρα ρωτάω τον εαυτό μου,
τι θα πρέπει να κάνω για να γίνω άντρας;
Πρέπει να σηκωθώ και να πολεμήσω
για να αποδείξω σε όλους ποιος είμαι;
Αυτός είναι ο λόγος που ζω,
να χαραμίσω την ζωή μου σε ένα κόσμο γεμάτο πολέμους;

Πες μου γιατί πρέπει να είναι έτσι;
Πες μου γιατί;
Υπάρχει κάτι που δεν μου έχουν πει;
Πες μου γιατί;
Διότι δεν καταλαβαίνω,
Όταν τόσοι πολλοί χρειάζονται κάποιον,
εμείς δεν δίνουμε ένα χέρι βοηθείας;
Πες μου γιατί;

Γιατί, γιατί, η τίγρης τρέχει;
Γιατί, γιατί, πυροβολούμε με το όπλο;
Γιατί, γιατί, ποτέ δεν μαθαίνουμε;
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί αφήνουμε το δάσος να καεί;

Γιατί, γιατί λέμε ότι νοιαζόμαστε;
Γιατί, γιατί καθόμαστε και μόνο κοιτάμε;
Γιατί, γιατί τα δελφίνια κλαίνε;
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί αφήνουμε το ωκεανό να πεθάνει;

Γιατί, γιατί αν είμαστε όλοι το ίδιο;
Γιατί, γιατί λέμε ότι άλλοι φταίνε;
Γιατί, γιατί ποτέ δεν τελειώνει;
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δεν μπορούμε να είμαστε απλά φίλοι;

Γιατί, γιατί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου