Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

ΠΕΦΤΟΥΝ Τ'ΑΣΤΕΡΙΑ ΒΡΟΧΗ...

Πέφτουν τ' αστέρια βροχή,
στις χούφτες του Μάη τα βράδια. 

Σωπαίνει η νύχτα στο λίκνο της άνοιξης, 
σαν λέει η γιαγιά παραμύθια. 

Κι ένα παιδί μοναχό, 
καβάλα στη ράχη του ονείρου, 
ξυπνά τους αγγέλους, 
ξυπνά Τον Θεό, 
στην άδολη την προσευχή του. 

Να γίνει ο κόσμος φωλιά, 
να 'ρθουνε λευκά περιστέρια, 
να ανάψει, Θεέ μου, φωτιά, 
να δώσουμε κύκλο τα χέρια!

Λουλούδι θα πει Σ'αγαπώ!
Αστέρι θα πει σε γυρεύω!
Ο ήλιος που δύει θα πει νοσταλγώ και σαν ανατέλει πιστεύω!



Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, 
στη γλώσσα της φύσης σου μιλά!

Καράβι η καρδιά που γυρνά να βρει ένα λιμάνι αγάπης, 
πουλί είν' η σκέψη που απλώνει φτερά, 
ελεύθερη στα ουράνια πλάτη!


Κι εγώ ένα αστέρι μικρό που ανάβει απ'τον άπειρο ήλιο, 
ας γίνει η ψυχή μου Χριστέ στο ζητώ, Δικό Σου αιώνιο βασίλειο...

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου στη γλώσσα της φύσης σου μιλά!
Λουλούδι θα πει Σ'αγαπώ!
Αστέρι θα πει σε γυρεύω!

Ο ήλιος που δύει θα πει νοσταλγώ και σαν ανατέλει πιστεύω!
Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, 
στη γλώσσα της φύσης σου μιλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου